W tym miejscu odnajdziesz szczegółowe informacje o tym, czym wyróżnia się dobra firma SEO.
Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna pierwszej stronie wyników wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej ofercie. Jak wobec tego zatrudnić solidną agencję SEO? Zalecamy posłuchać podpowiedzi specjalistów.
Google podpowiada, jak znaleźć rzetelną agencję SEO
Nie można negować, iż cały sektor SEO, czyli działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozwija się praktycznie tylko za sprawą Google. Pomimo pojawienia się licznych alternatyw, jak m.in. Baidu, DuckDuckGo lub Rambler, w dalszym ciągu liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto chce zaistnieć w sieci, powinien pracować na swoją pozycję w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, zwykle nie jest to realne bez doradztwa fachowców z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których pojęcie optymalizacji stron jest czymś zupełnie nowym, i nakręciło krótki instruktaż, jak wybrać dobrą firmę SEO.
Cechy solidnej firmy SEO zdaniem Google
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób objaśnia, jak zidentyfikować solidną firmę SEO, wymieniając wśród podstawowych cech między innymi:
- dbałość o całościową widoczność strony internetowej, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na określone frazy,
- udzielenie witrynie opieki technicznej i praca nad poprawą jej użyteczności,
- nieustanna kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- zdolność szacowania budżetu i czasu niezbędnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego główną konkurencję.
Przedstawicielka firmy Google podkreśla też, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym namacalne efekty zwykle po paru miesiącach pracy.