Słynne powiedzenie mówi, iż jeden obraz często więcej niż tysiąc słów. Znajduje ono potwierdzenie również w reklamie, która od lat stosuje wizualne środki przekazu. Z początku były to tylko zdjęcia, jednakże razem z rozwojem techniki i popularyzacją kinematografii, a następnie telewizji oraz internetu, z czasem zastąpiły je filmy. Obecnie klipy stanowią jeden filarów wszystkich kampanii – zarówno jeśli chodzi o kształtowanie wizerunki marki, promocję nowego produktu czy też akcje społeczne. Tak obszerne zastosowanie filmów promocyjnych jest możliwe w głównej mierze za sprawą różnorodności ich form, między którymi bez trudu można znaleźć tę, która do danej taktyki reklamowej będzie najlepiej dopasowania.
Produkcja filmów – jak reklamują się podmioty publiczne i firmy?
Najczęściej wykorzystywanym rodzajem produkcji filmowych, które okazują się przydatne w trakcie promocji marki są spoty reklamowe. Świetnie znamy je z ekranów telewizorów, jednak w ostatnich latach równie ważnym kanałem ich rozpowszechniania jest także internet – na co dzień spotykamy je na portalach informacyjnych czy też YouTube, ponadto powszechną praktyką jest wyświetlanie ich w tramwajach oraz autobusach. Wypada powiedzieć kilka słów również o firmach korporacyjnych, które są ważnym elementem planu kreowania pozytywnego wizerunku marki w oczach przyszłych oraz pracowników. Ważnym gatunkiem są oprócz tego filmy promocyjne. Ich przygotowanie zamawiają nie tylko przedsiębiorstwa, ale także inne podmioty – m.in. te parające się promowaniem fundacji, organizacji charytatywnych i miast lub regionów. To środek przydający się wspaniale do ukazania zaawansowania wszelakiego rodzaju inwestycji (na przykład budowy obiektów przemysłowych czy obwodnic), piękna konkretnego miejsca bądź informacji o działalności charytatywnej. Podobnym typem są filmy eventowe, stanowiące formę podsumowania rozmaitych wydarzeń branżowych.
Produkcję filmów eventowych zleć profesjonalnej ekipie
By promocja oparta o filmy reklamowe przyniosła przewidywane skutki, powinny one wyróżniać się najwyższą jakością. Dlatego produkcję filmów wypada powierzyć wypróbowanej, kompetentnej ekipie. O randze usług oferowanych przez wybrane studio sporo powie nam galeria jego dotychczasowych prac. Nie bez znaczenia jest także to, jakiego oprzyrządowania ono używa. Idzie m.in. o drony umożliwiające realizację atrakcyjnych ujęć z powietrza, praktycznie obligatoryjnych we współczesnych filmach korporacyjnych oraz promocyjnych.