Custom Publishing

Custom Publishing

Custom publishing. Więcej na www.pracowniaregister.pl

Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • katalogi różnego rodzaju,
  • publikacje książkowe,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • zwiększenie ilości kontraktów,
  • zwiększanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]