Custom publishing. Więcej na www.pracowniaregister.pl
Custom publishing związany jest z wydawaniem wszelkiego rodzaju publikacji papierowych o charakterze marketingowym. Jest to technika całościowej obsługi zleceń w zakresie wydawnictw papierowych. Zwykle związane jest to z projektowaniem ulotek, czy nawet całych książek od samego początku, ale częstokroć agencje wydawnicze podejmują się również kontynuacji rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, PR-owej, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do wydawnictw tego typu zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- katalogi różnego rodzaju,
- publikacje książkowe,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- zwiększenie ilości kontraktów,
- zwiększanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]